Kastamonu'da mantar zehirlenmelerinde artış yaşanıyor: Son 15 günde 35 kişi yedikleri mantardan zehirlendi
Kastamonu'da mantar zehirlenmelerinde artış yaşanıyor: Son 15 günde 35 kişi yedikleri mantardan zehirlendi Kastamonu'da son 15 günde toplam 35 kişi yedikleri mantardan zehirlenerek hastanelere kaldırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?