Kastamonu'da mantar zehirlenmelerinde artış yaşanıyor: Son 15 günde 35 kişi yedikleri mantardan zehirlendi
Son Dakika Logo
27.09.2021 04:33
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kastamonu'da mantar zehirlenmelerinde artış yaşanıyor: Son 15 günde 35 kişi yedikleri mantardan zehirlendi

Kastamonu'da mantar zehirlenmelerinde artış yaşanıyor: Son 15 günde 35 kişi yedikleri mantardan zehirlendi Kastamonu'da son 15 günde toplam 35 kişi yedikleri mantardan zehirlenerek hastanelere kaldırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement