Silifke Belediyesi'ne yönelik soruşturmada 600 bin TL'lik rüşvet karton bardak kolisinden çıktı
Son Dakika Logo
22.06.2026 10:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Silifke Belediyesi'ne yönelik soruşturmada 600 bin TL'lik rüşvet karton bardak kolisinden çıktı

Silifke Belediyesine yönelik ‘rüşvet’ soruşturmasında dikkat çeken detaylar ortaya çıktı. İddiaya göre milyonluk reklam ihalesi karşılığında verilen 600 bin liralık rüşvet, dikkat çekmemesi için Silifke Belediyesi logolu karton bardak kolisine gizlendi. Ayrıca özel kalem müdürünün paranın bir kısmını aynı gün hesabına yatırdığı saptandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (17)

  • Bekir Şimşek Bekir Şimşek:
    biz daha önce paranın değeri alım gücü olduğu zamanlar ayakkabı kutularından çıkan dövizleri de gördük güldürmeyin kendinize 20 1 Yanıtla
    Osman Gazi Osman Gazi:
    Hani yanlıştı, kişiye göre mi değişiyor yoksa 0 0
  • yaşar Arslan yaşar Arslan:
    O KUTUCUKLAR AKLIMDA KALMIŞ. HANİ BİLEL BABASINA O KUTUCUKLARI NE YAPACAĞINI SORUYORDU YA 17 0 Yanıtla
  • Ömer Melekoğlu Ömer Melekoğlu:
    600 bin tl mi güldürmeyin bu adam doktor iki ameliyat yapsa bu parayı kazanır ya 13 1 Yanıtla
    Ertugrul Karadag Ertugrul Karadag:
    Bu sadece o an ele geçen kardeş mevzu çok başka yani daha neler var 1 1
    Osman Gazi Osman Gazi:
    Doktorlar da mı chpli yoksa ahahah 0 0
  • Selami Karagülle Selami Karagülle:
    Büyük çalmaya okadar çok alışmışdınızki 600 bin tl küçük bir rakam geliyor size peki 600000? kaç tane emekli maaşı yapıyor söylermisin 1 11 Yanıtla
    Byaydin Yeniden Byaydin Yeniden:
    Küçük bir rakkam.. Neden böyle diyoruz.. ülkede milletin aldıgı maaş kirayı karşılamıyor o ayyrıııı.. ama RTE nin maaşı bile 320 bin, ne kira , ne fatura , ne yeme içme parasında cepten değil ülkenin parasından harcıyor bide.. düşünnn.. Normalde bugun "en düşük" maaş 50bin olması lazım.. bide 3-5 cocuk felan yapın diyolar yaa o zaman da en az 100.000 bin olması lazım 0 0
  • Ali Fuat Seckin Ali Fuat Seckin:
    Niye baklava kutusu bitmiş mi 1 9 Yanıtla
  • ARZ TASARIM DERİ KOLTUK DERİ MOBİLYA ARZ TASARIM DERİ KOLTUK DERİ MOBİLYA:
    AYAKKABI BAKLAVA KUTULARI DEŞİFRE OLDU YARIN BİRGÜN EKMEK ARASI DÖVİZ KEBAP ÇIKARSA ŞAŞIRMAYIN 0 6 Yanıtla
  • Hakan T Hakan T:
    Adalet ve kalkınma bitmiş bir ülkede yaşıyoruz 0 0 Yanıtla
  • serdar ozkucuk serdar ozkucuk:
    Rüşvetsiz iş yapan belediyemi var, operasyonlar tamam yapılsın ama samimi iseniz önce bu cılkı çıkmış köhneleşmiş çalmaya müsait sistemi değiştirin yoksa maval okumayın ayrıca adaletli bir şekilde tüm belediyelerin üstüne gidin bakalımda ortada temiz kim kalıyor görelim 0 0 Yanıtla
  • Selami Karagülle Selami Karagülle:
    ömer Büyük çalmaya o kadar çok alışmışsınız ki 600.000 TL size Küçük bir rakam gibi geliyor peki 600.000 TL’ye o çok düşündüğünüz kaç tane emekliye maaş verilir 0 0 Yanıtla
  • ALİ ÇAKMAK ALİ ÇAKMAK:
    belediyecilik = kutu 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement