Kartal: Herkesi görmem lazım
Son Dakika Logo
01.08.2023 11:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kartal: Herkesi görmem lazım

Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Zimbru maçı sonrasında takımını değerlendirerek, herkesi görmesi ve taraması gerektiğini, ligin başlamasına 8-10 gün kaldığını ve en iyi şekilde başlamak istediklerini ifade etti. Oyun felsefeleri hakkında konuşan Kartal, topun hızını artırarak, oyunun yönünü değiştirerek top daha çok takımda kaldıklarını ve kenarlardan yaptıkları ataklarla sonuca ulaştıklarını belirtti. Ayrıca, Mert Hakan'ın oyuna girişi ve katkısıyla ilgili konuşan Kartal, herkesi görmesi ve taraması gerektiğini vurguladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement