Cezaevinden İzinle Çıkan Baba, Eşini Dövdü, Kızını da Bıçakladı
Son Dakika Logo
08.09.2014 06:15
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Cezaevinden İzinle Çıkan Baba, Eşini Dövdü, Kızını da Bıçakladı

Kastamonu'da cezaevinden izinle çıkan baba, eşini ve bir kızını darp etti, diğer kızını da bıçakladı. Kendini eve kilitleyen babayı özel harekat polisi evden çıkardı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • Alien Alien:
    Kastamonu'da yaşasam ben de aynı tip bir insan olurdum. Orası şehir mi la. 9 21 Yanıtla
  • xxx xxx:
    benim abim de mahkum senede 4 kere 1 haftalıgına izin veriyorlar ve bence çok saçma cezaevinin bi caydırıcılığı yok her izne geldiinde evi cehenneme çeviriyo suçun zaten 3 de ikisni yatıyorlar. Onun da 5 de biri bittimi açık cezaevine geçiyorlar orası da çok rahat 20 6 Yanıtla
  • ASİ İHL Lİ ASİ İHL Lİ:
    AKP milleti çıldırttı. Durmak yok kesmeye bıçaklamaya devam. 10 12 Yanıtla
  • reis reis:
    Bakırköye gönderin tedavi edilsin 11 3 Yanıtla
  • erol erol:
    ALİEN sen alyan anahtar takımının kaçıncı numarasısın 6 0 Yanıtla
  • pas pas:
    bunlara insan yüzü göstermiyeceksin 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement