Bakan Koca açıkladı: İntörn doktorlar ve diş hekimliği 5'inci sınıf öğrencilerinin aylık ödemeleri asgari ücret seviyesine yükseltildi
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, intörn doktorlar ve diş hekimliği 5'inci sınıf öğrencilerinin aylık ödemelerinin net asgari ücret seviyesine yükseltilmesini içeren torba yasa teklifinin TBMM Genel Kurulu'nda kabul edildiğini açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?