Başbakan Erdoğan'dan Fenerbahçe'ye Kutlama
Son Dakika Logo
30.03.2014 12:20
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başbakan Erdoğan'dan Fenerbahçe'ye Kutlama

Erdoğan, Fenerbahçe voleybol takımlarının Avrupa CEV kupasında elde ettiği başarılardan dolayı Başkan Aziz Yıldırım'a kutlama mesajı gönderdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • sol açık sol açık:
    çare SARIGÜL 33 44 Yanıtla
  • cig adam cig adam:
    sen zekasiz oglunla konus aziz yildirima yüz vermiyorum randevu vermiyorum diye övün simdi kutlama mesaji gönder..sen busun ya sen aslinda türk milletinin profilisin cig adam 23 28 Yanıtla
  • ASRISAADETİ ÖZLEDİM ASRISAADETİ ÖZLEDİM:
    the and akp 17 34 Yanıtla
  • Kemal Kemal:
    FB yi bu hallere Tayip Erdoğan ve Aziz Yıldırım çekişmesi getirdi..Tayyip Erdoğan baktı başedemiyor Aziz Yıldırım la, attırdı içeri..Aklını başına al aklını alırım mesajıydı bu.. 12 39 Yanıtla
  • fenerbahçem fenerbahçem:
    ey vallah sayın BAŞBAKANIM MİNETTARIZ SİZE ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN 25 24 Yanıtla
  • Artık bitti! Artık bitti!:
    Bu ne la lan bu tayyip kadar ..... görülmedi. 28 19 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement