Başbakan Erdoğan'dan Fenerbahçe'ye Kutlama - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Erdoğan'dan Fenerbahçe'ye Kutlama

30.03.2014 00:20  Güncelleme: 16:31

Erdoğan, Fenerbahçe voleybol takımlarının Avrupa CEV kupasında elde ettiği başarılardan dolayı Başkan Aziz Yıldırım'a kutlama mesajı gönderdi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Fenerbahçe voleybol takımlarının Avrupa CEV kupasında elde ettiği başarılardan dolayı Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'a bir kutlama mesajı gönderdi.

BAŞBAKANLIK'TAN YAZILI AÇIKLAMA

Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamada, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın, Fenerbahçe Grundig Erkek Voleybol Takımının CEV Challenge Kupasında ve Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımının CEV Kupasında şampiyonluğa ulaşması dolayısıyla Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'a bir kutlama mesajı gönderdiği kaydedildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Başbakan Erdoğan'dan Fenerbahçe'ye Kutlama - Son Dakika


Advertisement