EYT düzenlemesinde merak edilen detay! Primi yetmeyen ne yapacak?
Son Dakika Logo
19.11.2022 11:57
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

EYT düzenlemesinde merak edilen detay! Primi yetmeyen ne yapacak?

Aralık ayında Türkiye Büyük Millet Meclisine (TBMM) gelmesi beklenen erken yaşta emeklilik (EYT) düzenlemesi ile 1.5 milyon kişi emekliliğe hak kazanacak. Ancak düzenlemeyle ilgili özellikle, "Primi yetmeyenler ne yapacak?" sorusu akıllara geldi. 8 Eylül 1999 öncesi işe başlayanlar emeklilik hesabı yaparken eksik primi olup da bunu askerlik, doğum borçlanması ile tamamlayamayanlar için isteğe bağlı sigorta seçeneği ile borçlanma yapabilecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (3)

  • Hakan Gürbüz Hakan Gürbüz:
    Erken emeklilik değil emeklilikte yaşa takılanlar doğrusu.1999 yılında bur bir gecede çıkarılan yasa ile gasp edilen hakkımızı istiyoruz kimseden sadaka veya lütuf istemiyoruz. 188 24 Yanıtla
  • Ahmet Ev Ahmet Ev:
    Emeklilikte herkes eşit şartlarda emekli olmalıdir 99 yılı öncesi sonrası olarak bakılmamalıdır pirim ve yaş şartı herkeste aynı olmalıdır, bu adaletsizliktir kul hakkı yemektir 49 34 Yanıtla
  • Ersin Öztürk Ersin Öztürk:
    1999 sonrası sigortalıların ne günahı var. Farklı ülke vatandaşı mı onlar.Kanunlar kurallar herkes için geçerli olmalıdır.Abuk subuk kanunlarla insanların hayatları etkileniyor. 16 20 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement