İşitme engelli milli güreşçinin hedefi ikinci olimpiyat madalyası
Doğuştan işitme engelli milli güreşçi Kadir Kuş, 1-15 Mayıs 2022'de Brezilya'da yapılacak İşitme Engelliler Olimpiyatları'na altın madalya hedefiyle hazırlanıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?