Bakan Pakdemirli: 11 orman yangınının 10'unu kontrol altına aldık
Son Dakika Logo
08.09.2020 10:15
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Pakdemirli: 11 orman yangınının 10'unu kontrol altına aldık

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, bugün başlayan 11 orman yangınının 10'unun kontrol altına alındığını açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • Fatih Fatih:
    Bunlarin cogu sabotaj ayni anda bu kadar yangin normal degil devlet bu konuda yetersiz kaliyor istihbarat anlaminda 1 0 Yanıtla
  • Orman Orman:
    Yeterince müdahale aracımız yok ve yeterince modern değil ayrıca itfaiyeci sayısı çok az İl bazında itfaiye sayıları modern araçlar çok az Önketemezsin 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement