Son dönemde artan yangınlara bugün yenileri eklendi. Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, sosyal medya hesabı Twitter üzerinden yaptığı paylaşımda, 11 orman yangınının 10'unun kontrol altına alındığını açıkladı.
Bakan Pakdemirli, sosyal medya hesabından orman yangınlarına ilişkin paylaşımda bulundu. Bir kıvılcım ile geleceği yakmayın uyarısı yapan Pakdemirli, "Bugün başlayan 11 orman yangınının 10'unu kontrol altına aldık. Kahramanlarımız, # Denizli ve # Hatay yangınlarına büyük bir özveriyle mücadeleye devam ediyorlar" ifadelerine yer verdi.
Son Dakika › Güncel › Bakan Pakdemirli: 11 orman yangınının 10'unu kontrol altına aldık - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.