Mersinli Anne, Atıklarla Altın Kazandı
Mersin Erdemli Belediyesi'nin 'Atığını Getir, Altınını Götür' kampanyasında en çok puan toplayan 3 çocuk annesi Zehra Doğan çeyrek altın kazandı. Geri dönüşüm bilincini artırmayı hedefleyen kampanyaya katılım büyük ilgi gördü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?