Son saniye YKS'ye alınmayan genç kız: Benim vaktim vardı, kapıyı yüzüme kapattılar
Son Dakika Logo
25.06.2026 11:42
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Son saniye YKS'ye alınmayan genç kız: Benim vaktim vardı, kapıyı yüzüme kapattılar

Osmaniye'de AYT sınavına son saniyelerde yetiştiğini ancak okul kapısından içeri alınmadığını söyleyen 18 yaşındaki Rümeysa İşçi, bir yıllık emeğinin boşa gittiğini belirterek yaşadıklarını anlattı. En büyük hayalinin hemşire olmak olduğunu söyleyen genç kız, "Benim hala saniyelerim vardı. Geldiğimi görünce kapıyı yüzüme kapattılar. Tüm emeklerim birkaç saniyeyle çöp oldu" sözleriyle yaşadığı hayal kırıklığını dile getirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • İbrahim Yendi İbrahim Yendi:
    Bunlar nasıl ögrenci anlamıyorum sınava vaktinden en az yarım saat önce orada olacak geceden kalemini,silgisini,sınav kağıtlarını ve kimliklerini yanlarına almıyorlar 1 4 Yanıtla
  • Erhan BOSTAN Erhan BOSTAN:
    bu video başında adamlar bağırıyor asıl onlarada bakılması gerek simit satan bile bağırıyor son saniyede gitmenin ne anlamı var ne kazandıracak git zamanında 1 4 Yanıtla
  • Şener Turan Şener Turan:
    Görevli iyi yapmış 20yil bekledigin sınava geç kalmazsın bundan daha önemli ne işiniz vardı iyi olmuş 0 3 Yanıtla
  • deniz memiş deniz memiş:
    kime ne anlatıyorsun yarım saat önce gidip bekleyeceksin show yapmana gerek yok 0 2 Yanıtla
  • Alper SN Alper SN:
    Sabah erken çıktık trafik vardı. okuyunca istanbul sandım.meger Osmaniye iliymiş. bence nasilsa küçük yakin yer son dakika giderim yapılmış 0 1 Yanıtla
  • uğur aksakallı uğur aksakallı:
    EMEGİN ÇÖPE GİTMESİN DİYORSAN Bİ ZAHMET BİR YERLERİNİ KALDIRIP SON SANİYEYEİ BEKLEMEYECEKTİN.ORDAKİ GÖREVLİDE KANUNLARI UYGULUYOR.KAPAT DEDİKLERİNDE KAPATACAK.SANKİ EMEGİNİ BİRİLERİ ÇALDI.TOTNU KALDIRIP GELEMEDİN.KONU BU 0 0 Yanıtla
  • Yavuz Yesil Yavuz Yesil:
    Olabilir geç kalabilirsin zaten öğrencinin koştuğunu görüyor.İceri alsa görevli ölecekmi yada işinemi son verecekler. Bu vicdansızlıktır böyle insanlık olamaz. Allah böyle insanların eline kimseyi düşürmesin. 0 0 Yanıtla
  • Murat Çevre Murat Çevre:
    Hadi oradan vakti varmış son saniyelermiş .... Bir yıl boyunca son saniye yimi bekledin .. sorumluluk sahibi.insanın . o gece gözüne uyku girmez 0 0 Yanıtla
  • nd45j8q45n nd45j8q45n:
    bu yorumu görürsün inşallah gençkız saniyelerim var diyosun. saat 9 da uçagın var havaalanında kaçta oluyosun. 9 da otobüsün var otagarda kaçta oluyosun maça bilet aldın saat akşam 8 de stadta kaçta oluyosun belediye otobüsüne binceksin uygulamadan baktın 8 dakkan var kaç dakka kala durakta oluyosun. 8 deki konsere kaçta giriş yapıyosun birazda görevliyi degil kendinizi eleştirin belliki adam bagırmış umursammışsın saniyeler kala koşmaya başlamışsın 0 0 Yanıtla
  • ünal üci ünal üci:
    Çok saçma,bence alınmalıydı..... 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement