Boydak Holding CEO'su: Bank Asya'da Param Var, Endişem Yok
Son Dakika Logo
04.02.2015 09:33
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Boydak Holding CEO'su: Bank Asya'da Param Var, Endişem Yok

Boydak Holding CEO'su Memduh Boydak, TMSF'nin Bank Asya'ya el koymasının ardından twitter hesabından "Bankada param var ama endişem yok" açıklamasını yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • sahin sahin:
    Fetullah ın okullarına yurtlarina mobilya sata sata zengin oldu tabi destek olacak sen önce yüksek maaş aliyor diye isten çıkartip yerine askeri ücretle calistırdığın işcilerine destek ol 19 17 Yanıtla
  • şakir el-türkistan şakir el-türkistan:
    dünyada örneği olmayan bir durum türkiyede gerçekleşti. . . ülkeyi yöneten iktidar 1 yıldır bir bankayı batırmak için elinden geleni yaptı ve başaramadı, sonunda el koydular. . . bu ülkede eğer hukuk varsa bu hukuk bir gün bu el koyma işlemini yapanları mahkum edecek. . . . 28 8 Yanıtla
  • kenan cenk kenan cenk:
    Helal olsun Babayiğide . bank asya batmasın. türk bankası. kımseye bır faydası olmaz. destek olalım. 20 15 Yanıtla
  • Alp alparslan Alp alparslan :
    Aslinda hukumet muhaliflerine darbe yapiyor eger secimi kazanmazsa vay tayip ve akkoyunlarin haline 17 14 Yanıtla
  • hüloğğğ hüloğğğ:
    cemaate karşı hamle bunlar cemeat pusuda bu aralar onlardan da bi hamle gelecektir seçime yakın 13 10 Yanıtla
  • sivridil sivridil:
    olan boydak a olacak sana ne olur, en küçüğü, artık ürün sevkiyatını bile reklamsız logosuz tırlarla yaparsınız çünkü markalarınızın amblemleri olan araçlara bile yollarda ceza yazılır, yakın geömişte yaşananlar böyle uygulamaların yapılabilecegini gösteriyor 4 3 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement