TMSF'nin Bank Asya'ya el koymasının ardından Boydak Holding CEO'su Memduh Boydak, twitter hesabından yorum yaptı.
"ENDİŞEM YOK, DESTEK OLACAĞIM"
Boydak Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve CEO'su Memduh Boydak, "Bank Asyada bir miktar param var, hiçbir endişem yok. Ülkemde bir bankanın zora düşmemesi için yarında imkanlarımla destek olacağım" diye twit attı.
Son Dakika › Ekonomi › Boydak Holding CEO'su: Bank Asya'da Param Var, Endişem Yok - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.