Bakan Çiftçi, sokak hayvanları sorununun tamamen çözümü için tarihi verdi
Son Dakika Logo
08.05.2026 10:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Çiftçi, sokak hayvanları sorununun tamamen çözümü için tarihi verdi

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sahipsiz sokak hayvanlarına yönelik çalışmalar kapsamında 81 ilde yüzde 80 başarıya ulaşıldığını belirterek, tüm hayvanların Eylül-Ekim aylarında toplanmasının hedeflendiğini açıkladı. Sürecin en kritik ayağını oluşturan yerel yönetimlere de net mesajlar veren Bakan Çiftçi, "Güvenli sokaklar istiyoruz. Hayvanların yeri sokaklar değil barınaklardır. Görevini yapmayan belediye başkanları da bundan sonra bunun bedelini ve cezasını ödeyecek" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • Şeyhedebali Şeyhedebali:
    Sayın bakanım gerek yok CHP liler birer tane alırsa yeter 36 37 Yanıtla
    Kür Şad Kür Şad:
    Ben iki ayaklı hayvan seviyorum edebali. 17 17
    Uğur Kart Uğur Kart:
    AYNI CİNS AYNI EVDE ZOR YAŞAR Şeyhedebali 0 0
    Akif Karahan Akif Karahan:
    kürşat sizin evdekilerden yola çıkarak mı böyle söylüyorsun 0 0
  • Servet Kaya Servet Kaya:
    Hayvanları toplayınca barınağa götürüldüğünü mü sanıyorsunuz? Hayvanları daha araçta götürürken öldürüyorlar. Barınağa götürüyoruz diye insanları kandırıyorlar, barınaklar bomboş. Topladıkları o kadar hayvanı zaten barınaklar almaz. Kısırlaştırmayıp üremeleri sağlanıyor, sonrada öldürülüyor. Bunun adı vahşettir. 25 38 Yanıtla
    Byaydin Yeniden Byaydin Yeniden:
    bakın yorumunuzu begenmeyen sadistler bile var.. düşünün ne kadar din , iman, yaradana inanan saygı duyan kitle 4 19
  • Cihan Tosun Cihan Tosun:
    Valla bizim mahallede sokak hayvanı sayısında artış var azalis yok 20 7 Yanıtla
  • Atakan Mercan Atakan Mercan:
    Hangi biriyle uğraşacaksın belediyeye şikayet ediyorsun toplandı diye yalan geri bildirim gönderiyor sokaklar mahalleler gürültüden geçilmiyor Cimer bile bıkmış durumda şikayetlerden. 7 4 Yanıtla
  • Ebru Duru Ebru Duru:
    Toplama falan olcak iş degil hayvanlar bu sekilde öldürülüyor toplumun vicdan sahibi insanlari bu vahşete asla kabul edemez once kısırlaştırma yapin bu cozum degillll 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement