Rahmi Koç'un "Kürt kadın" esprisine kahkaha atan Binali Yıldırım'a tepki yağıyor
Son Dakika Logo
06.06.2026 09:33
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Rahmi Koç'un "Kürt kadın" esprisine kahkaha atan Binali Yıldırım'a tepki yağıyor

Rahmi Koç'un hastane açılığında yaptığı "Kürt kadın hasta" şakasına ve eski Başbakan Binali Yıldırım'ın bu fıkraya kahkahayla gülmesine tepki yağıyor. Vatandaşlar Yıldırım'ın kahkahasını Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ortaya koyduğu davaya ihanet olarak nitelendirirken Rahmi Koç ve Binali Yıldırım'ı özür dilemeye davet etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (17)

  • Latif Talay Latif Talay:
    Yakıştıramadım asağilayici kıniyorum 9 15 Yanıtla
  • n4ht7zb6w7 n4ht7zb6w7:
    Fıkraya gülünür normal 12 12 Yanıtla
  • İskender Asyalı İskender Asyalı:
    binali yıldırıma nasıl komik geliyor. çok şükür Türküm ama hiçbir milletin aşağılanmasını doğru bulmuyorum 7 8 Yanıtla
  • yilmaz yilmaz yilmaz yilmaz:
    Cin alinin çok hoşuna gitmiş 10 0 Yanıtla
  • Hakan Erdemanar Hakan Erdemanar:
    RESİMDE TURK GOREMEDIM 2 1 Yanıtla
  • Cengizhan Erdoğan Cengizhan Erdoğan:
    Ben Türküm, eşim Kürt. Yıllardır sevgi ve saygı içinde aynı hayatı paylaşıyoruz. Bu yüzden insanları etnik kökenlerine göre değerlendirmeyi doğru bulmuyorum. Asıl önemli olan kişinin karakteri, ahlakı ve insanlara nasıl davrandığıdır. Kürt, Türk, Laz ya da Çerkes olmak kimseyi üstün veya değersiz yapmaz. Mizah adı altında bir topluluğu aşağılamak da kimseye bir şey kazandırmaz. Saygı görmek isteyen önce saygı göstermeyi bilmeli, insanları kökenleriyle değil davranışlarıyla değerlendirmelidir. 1 0 Yanıtla
  • Ekber SATIR Ekber SATIR:
    Fıkralar gülmek içindir mana aramak doğru olmaz ona bakılırsa hoca fıkrası laz fıkrası bektaşı fıkrası vb bir çok unsur var ... oy toplamak için tertemiz siyaseti bu işlerle kirletmek hoş olmaz. 0 0 Yanıtla
  • Şeyhedebali Şeyhedebali:
    Pis bıyıklıya ne oldu niye tepki yok 0 0 Yanıtla
  • Sabrullah Aydın Sabrullah Aydın:
    Bunlar büyümüş ler ama adam olamamışlar. CAHİL KALAN İNSANLAR İŞTE CAHİLLLİKLERİ BU YAŞTAN SONRA GEÇMEZ Adalet varsa umarım oradakilerin hepsi hakkında gerekli cezalar verilmeli. 0 0 Yanıtla
  • Shirin Atmaca Shirin Atmaca:
    Gercekten yakışmadı neticede kadın kadınlar başımızın tacı 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement