Polis ekipleri, çocukları hem uyardı hem eğlenceli vakit geçirdi
Trabzon'da polis ekipleri, oyun parkına giderek, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında bugün sokağa çıkmalarına kısmi serbesti tanınan 14 yaş ve altı çocuklarla eğlenceli vakit geçirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?