Polis ekipleri, çocukları hem uyardı hem eğlenceli vakit geçirdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Polis ekipleri, çocukları hem uyardı hem eğlenceli vakit geçirdi

27.05.2020 18:06  Güncelleme: 02:15

Trabzon'da polis ekipleri, oyun parkına giderek, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında bugün sokağa çıkmalarına kısmi serbesti tanınan 14 yaş ve altı çocuklarla eğlenceli vakit geçirdi.

Trabzon'da polis ekipleri, oyun parkına giderek, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında bugün sokağa çıkmalarına kısmi serbesti tanınan 14 yaş ve altı çocuklarla eğlenceli vakit geçirdi.

Kovid-19 tedbirleri kapsamında 11.00-15.00 saatlerinde getirilen serbestlikle çocuklar, park ve bahçeleri doldurdu.

Çeşitli tedbirler alan İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, oyun parkına giderek, Kovid-19 salgınıyla ilgili uyardıkları çocuklarla çeşitli oyunlar da oynadı.

Salıncakta salladıkları çocuklarla tahterevallide de vakit geçiren polisler, aileleri de bilgilendirdi.

Çocuklarla top oynayan polisler, maske ve boyama kitabı da dağıttı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Polis ekipleri, çocukları hem uyardı hem eğlenceli vakit geçirdi - Son Dakika


Advertisement