İşçilere taahhütname imzalatıldı: Çalışırken koronavirüs kaparsam sorumluluk bana aittir
Son Dakika Logo
03.04.2020 08:35
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İşçilere taahhütname imzalatıldı: Çalışırken koronavirüs kaparsam sorumluluk bana aittir

İstanbul'da özel bir inşaat şirketi, devam eden projesinde çalışan işçilere çalışırken koronavirüs kapmaları durumunda 'tüm sorumluluğun kendilerine ait olduğunu' kabul ettiren bir taahhütname imzalattığı öne sürüldü. Konuyla ilgili inşaat firmasından yapılan açıklamada iddialara yanıt verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • AZAT BAĞCILAR İST AZAT BAĞCILAR İST:
    BU ÜLKEDE NE OLURSA GARİBANA OLUR GARDAŞ ÇOK YAZIK HEPİMİZ İNSANIZ İNSANLARI AYRIŞTIRANLARA LANET OLSUN. 16 0 Yanıtla
  • İŞLER GÜÇLER İŞLER GÜÇLER:
    Adaletsizlik sürdüğü sürece sorunları bitirmeyecek Allah. Zenginler evde ama fakirler ekmek peşinde hemde ölmek pahasına. Sokağa çıkma yasağı çıkmadıkça adaletsizlik devam ettikçe Allahın gazabı devam edecek.. 12 0 Yanıtla
  • Salih Salih :
    Fabrikalarda aynı şekilde arkadaş yemekhaneler tuvaletler soyunma odaları mesafe desen hak getire izin falan yok ya çalış ya istifa et git diyorlar çalışma baanlığının ismi değişmesi gerek çalıştırma bakanlığı olarak ölmüşün kalmışın bakan dahil kimsenin umrunda değil ben 45 yaşındayım bu virüsü kapıp ölürsem hakımı helal etmiyorum kaldıki ben yakalanırsam ailemde yakalanır demek insan canı bu kadar ucuz olmamalı rakamlara indirgenmemeli 6 1 Yanıtla
  • Köyü satarım ha Köyü satarım ha :
    Ne diyelim allah yardımcıları olsun işçi kardeşlerimiz 6 1 Yanıtla
  • Hadi Hadi:
    Acilen devletin yardım etmesi lazım bu insanlar orada ölebilirler insanların paraya işe ihtiyacı var diye bu gördükleri zorbalık reva mı? Gerekli mercilere başvurulup bilgilendirelim arkadaşlar destek olabiliyorsak. 7 0 Yanıtla
  • Asi.. Asi.. :
    Paran varsa haklısın paran varsa rahatsın.. Olan garibana Oluyor... Bu taahhutnameyi imzalamaya zorlayan zihniyetinde Allah belasıni versin... 5 0 Yanıtla
  • By meçhul By meçhul:
    Böyle giderse bu gemi batar 5 0 Yanıtla
    Ali Ali:
    Hangi gemi 2 0
  • Bu ne Bu ne:
    Gerçekse müthiş cezalarla cezalandırılmalı 2 0 Yanıtla
  • . .:
    Benim anlamadığum ley şnşaat bir zorunlulukmudur şu anda.fırın değil yiyecek değil ilaç değil.bina.ya bu millet söylüyor işte doktoruda söylüyor çalışanıda geriye hemen müdahale etmek kalıyor.bu da güzel birşey.sorun çözmek için.istanbul doktor takviyesi için tıp öğrencilerini hemşirelerini devreye neden sokmasın.50 kişi bile takviye olsa rahatlarlar.dinlenip. 2 0 Yanıtla
  • hadi bakalım hadi bakalım:
    hadi bakalım... yorumları takip edeceğim. 1 0 Yanıtla
    A candan A candan:
    Evet bizde aynışartlar atında çalışıyoruz inşaat sektörü olarak patronlar parakazanma derdindeler ama nedense hükümet yaptırım uygulamıyor bu kadar insanın vebali üzerlrinde kalır 1 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement