Necati Takımı "Ateş"Lemek İstiyor
Son Dakika Logo
11.01.2015 11:12
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Necati Takımı "Ateş"Lemek İstiyor

Necati takımı "Ateş"lemek istiyor- Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyessporlu Ateş: "İlk yarıda yaptığımız hataları ikinci yarıda yapmayarak Kayseri Erciyesspor'u ligde tutmak istiyoruz"- "Arkadaşlarımızla, yönetimimizle takım ruhunu yakalayarak daha iyi oynama hedefindeyiz"- "Yabancı futbolcu kuralının iyi olup olmayacağını zaman gösterecek" Spor Toto Süper Lig takımlarından Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyesspor'un tecrübeli oyuncusu Necati Ateş, ligin ilk yarısında kötü bir performans sergilediklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement