Necati Takımı "Ateş"Lemek İstiyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Necati Takımı "Ateş"Lemek İstiyor

11.01.2015 11:12

Necati takımı "Ateş"lemek istiyor- Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyessporlu Ateş: "İlk yarıda yaptığımız hataları ikinci yarıda yapmayarak Kayseri Erciyesspor'u ligde tutmak istiyoruz"- "Arkadaşlarımızla, yönetimimizle takım ruhunu yakalayarak daha iyi oynama hedefindeyiz"- "Yabancı futbolcu kuralının iyi olup olmayacağını zaman gösterecek" Spor Toto Süper Lig takımlarından Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyesspor'un tecrübeli oyuncusu Necati Ateş, ligin ilk yarısında kötü bir performans sergilediklerini söyledi.

Necati takımı "Ateş"lemek istiyor- Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyessporlu Ateş: "İlk yarıda yaptığımız hataları ikinci yarıda yapmayarak Kayseri Erciyesspor'u ligde tutmak istiyoruz"- "Arkadaşlarımızla, yönetimimizle takım ruhunu yakalayarak daha iyi oynama hedefindeyiz"- "Yabancı futbolcu kuralının iyi olup olmayacağını zaman gösterecek" Spor Toto Süper Lig takımlarından Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyesspor'un tecrübeli oyuncusu Necati Ateş, ligin ilk yarısında kötü bir performans sergilediklerini söyledi. Ateş, takımının Antalya'daki devre arası kampında yaptığı açıklamada, ilk yarıdaki kötü performans için öz eleştiri yapmaları gerektiğini ve bunda kendi hatalarının olduğunu kaydetti. Ateş, "Yeni teknik direktörümüz Mehmet Özdilek ile yeni bir sayfa açıyoruz. İlk yarıda yaptığımız hataları ikinci yarıda yapmayarak Kayseri Erciyesspor'u ligde tutmak istiyoruz" dedi. Özdilek ile takıma yeni isimlerin de katılacağını düşündüğünü vurgulayan Ateş, şöyle konuştu: "Ligin ikinci yarısında tam bir bütünleşme yaşamamız gerekiyor. Arkadaşlarımızla, yönetimimizle takım ruhunu yakalayarak daha iyi oynama hedefindeyiz. Başkanımız bizim için elinden gelen her şeyi yapıyor. Biz de onlara sahada en iyisini vermek istiyoruz. Bu takım geçen sene çok daha zorunu başardı. Biz de zoru başarmak ve ligde kalma amacındayız." -"Performansımdan memnun değilim" Ateş, ligin ilk yarısında kendisinin de iyi bir performans sergilemediğini söyledi.Ligin ikinci yarısında bu kötü gidişe "dur" demek için elinden geleni yapacağını anlatan Ateş, "Benim kalitemde bir oyuncunun 2 gol, 2 asist yapması kötü. İkinci yarıda bunu değiştirmek için fırsatım var. Ben de bu fırsatı değerlendirmek için sahada elimden gelenin en iyisi yapacağım" ifadelerini kullandı. -

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Necati Takımı 'Ateş'Lemek İstiyor - Son Dakika


Advertisement