Başbakan: Merkel ile Görüşmem İyi ve Verimli Geçti
Kırşehir'deki mitingde konuşurken sözlerine ara veren Başbakan Binali Yıldırım, vatandaşlara ' Şimdi Almanya Başbakanı Merkel'le telefonda konuşup tekrar döneceğim ' dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?