Başbakan: Merkel ile Görüşmem İyi ve Verimli Geçti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan: Merkel ile Görüşmem İyi ve Verimli Geçti

04.03.2017 16:49

Kırşehir'deki mitingde konuşurken sözlerine ara veren Başbakan Binali Yıldırım, vatandaşlara ' Şimdi Almanya Başbakanı Merkel'le telefonda konuşup tekrar döneceğim ' dedi.

Kırşehir'deki mitingde konuşurken sözlerine ara veren Başbakan Binali Yıldırım, vatandaşlara ' Şimdi Almanya Başbakanı Merkel'le telefonda konuşup tekrar döneceğim ' dedi. Başbakan görüşme sonrası yaptığı açıklamada, ' Merkel ile görüşmem iyi ve verimli geçti. Bundan sonraki programlar için farklı bir yol izlenecek ' dedi....

Kaynak: DailyMotion.com

Son Dakika Yaşam Başbakan: Merkel ile Görüşmem İyi ve Verimli Geçti - Son Dakika


Advertisement