İhraç Edilen ve Bylock Kullanıcısı Olan 22 Eski Polis Adliyeye Sevk Edildi
İhraç edilen ve ByLock kullanıcısı olan 22 eski polis adliyeye sevk edildiKAYSERİ - Kayseri'de sürdürülen FETÖ/PDY soruşturmasında, KHK ile meslekten ihraç edilen ve Bylock programı kullandıkları belirlenen 22 eski polis adliyeye sevk edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?