Erdoğan: "Vebalin Kimde Olduğunu Halkım Çok İyi Görüyor, Görecek ve Bunun Bedelini de İnanıyorum Ki...
Son Dakika Logo
19.08.2015 03:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Erdoğan: "Vebalin Kimde Olduğunu Halkım Çok İyi Görüyor, Görecek ve Bunun Bedelini de İnanıyorum Ki...

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Erdoğan'ın konuşması ANKARA - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin çeşitli illerinden Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ne gelen muhtarlarla gerçekleştirilen dokuzuncu Muhtarlar Buluşması'na katıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement