Erdoğan: "Vebalin Kimde Olduğunu Halkım Çok İyi Görüyor, Görecek ve Bunun Bedelini de İnanıyorum Ki... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erdoğan: "Vebalin Kimde Olduğunu Halkım Çok İyi Görüyor, Görecek ve Bunun Bedelini de İnanıyorum Ki...

19.08.2015 15:45

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Erdoğan'ın konuşması ANKARA - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin çeşitli illerinden Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ne gelen muhtarlarla gerçekleştirilen dokuzuncu Muhtarlar Buluşması'na katıldı.

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Erdoğan'ın konuşması ANKARA - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin çeşitli illerinden Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ne gelen muhtarlarla gerçekleştirilen dokuzuncu Muhtarlar Buluşması'na katıldı.Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Şu anda eğer bu ülkede halkımın kabullenmekte fevkalade zorlanacağı bir yola gidiyorsa Türkiye'de hükümet kurma çalışmaları, bunun vebalinin kimde olduğunu halkım çok iyi görüyor, görecek ve bunun bedelini de inanıyorum ki ödetecektir."Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Halep oradaysa arşın burada. İşte tekrar bir seçime doğru hızla gidiyoruz. Gereksiz polemiklere yol açmamak için cevap vermekten imtina ettiğim, zırvalarını tekrarlamaktan başka bir iş bilmeyenler dertlerini seçimde millete anlatacaklardır."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Erdoğan: 'Vebalin Kimde Olduğunu Halkım Çok İyi Görüyor, Görecek ve Bunun Bedelini de İnanıyorum Ki... - Son Dakika


Advertisement