Bina boşluğunda uyuşturucu kullanan gruptan apartmandakilere tehdit: Çıkın dışarı, hepinizi yakarım
Esenler'de bina boşluğunda uyuşturucu madde kullanan bir grup, binanın birinci katına taşınan yabancı uyruklu 3 kişi tarafından uyarılınca binanın önündeki kaldırımı tiner dökerek ateşe verdi. Hızını alamayan grup "Çıkın dışarı, hepinizi yakarım" diyerek bağırdıkları dairedekilere taş ve sopalarla saldırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)