Bina boşluğunda uyuşturucu kullanan gruptan apartmandakilere tehdit: Çıkın dışarı, hepinizi yakarım
Son Dakika Logo
10.06.2024 11:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bina boşluğunda uyuşturucu kullanan gruptan apartmandakilere tehdit: Çıkın dışarı, hepinizi yakarım

Esenler'de bina boşluğunda uyuşturucu madde kullanan bir grup, binanın birinci katına taşınan yabancı uyruklu 3 kişi tarafından uyarılınca binanın önündeki kaldırımı tiner dökerek ateşe verdi. Hızını alamayan grup "Çıkın dışarı, hepinizi yakarım" diyerek bağırdıkları dairedekilere taş ve sopalarla saldırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • ersen temel ersen temel:
    ülke yol geçen hanı olunca ülkeyi de yakarlar 13 3 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement