Kocaeli'de Heyelan Sonucu Boşaltılan Binadaki 14 Kişiden 4'ü Misafirhanelere Yerleştirildi
Kocaeli'de inşaat için yapılan temel kazısının ardından meydana gelen heyelan sonucu boşaltılan 5 katlı binadaki 14 kişiden 4'ü, Valilik tarafından misafirhanelere yerleştirildi. Diğerleri ise akrabalarının yanına gitti. İstinat duvarı yapılınca binaya girişe izin verileceği bildirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?