Yaz geldi, bisiklete ilgi arttı
Son Dakika Logo
29.05.2024 03:12
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Yaz geldi, bisiklete ilgi arttı

Kayseri'de havaların ısınmasıyla bisiklete olan ilgi arttı. Bisiklet satışlarında artış yaşanırken, bisikleti bulunan vatandaşlarda bisikletlerinin tamir ve tadilatlarını yaptırmaya başladı. Bisiklet kullanımının sağlıklı ve düzenli bir hayat için önerildiği belirtilirken, bisikletin hem tamirat hem de sıfır alımının yüksek olduğu ifade edildi. Bisiklet kullanımının otomobil fiyatlarındaki artış nedeniyle daha da yaygınlaştığı vurgulandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement