Biyolojik mücadele için keklikler doğaya salındı
Kırıkkale'nin Çelebi ilçesinde, düzenlenen programla kınalı keklikler, biyolojik mücadele için doğaya salındı. Tarım zararlılarıyla mücadelede önemli bir rol oynayan keklikler, süne, kene ve çekirge gibi zararlılarla etkili bir şekilde mücadele edebilecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?