Diyarbakır'da IŞİD saldırısında hayatını kaybedenler anıldı
Son Dakika Logo
06.06.2024 12:46
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Diyarbakır'da IŞİD saldırısında hayatını kaybedenler anıldı

HDP'nin 5 Haziran 2015'te düzenlediği mitingde IŞİD'in bombalı saldırısında hayatını kaybedenler, DEM Parti tarafından düzenlenen meşaleli yürüyüşle anıldı. Yürüyüşe DEM Parti milletvekilleri ve çok sayıda kişi katıldı. Anma programında yapılan açıklamada, katliamların unutulmayacağı ve demokratik siyasetten vazgeçilmeyeceği vurgulandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement