Diyarbakır'da IŞİD saldırısında hayatını kaybedenler anıldı
HDP'nin 5 Haziran 2015'te düzenlediği mitingde IŞİD'in bombalı saldırısında hayatını kaybedenler, DEM Parti tarafından düzenlenen meşaleli yürüyüşle anıldı. Yürüyüşe DEM Parti milletvekilleri ve çok sayıda kişi katıldı. Anma programında yapılan açıklamada, katliamların unutulmayacağı ve demokratik siyasetten vazgeçilmeyeceği vurgulandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?