'Ölürüm Türkiyem' şarkısını söyleyen papağan güldürüyor
Kırşehir'de Mustafa Yıldızdoğan'ın 'Ölürüm Türkiyem' şarkısının melodisini seslendiren papağan ilgi odağı oldu. Papağan, sosyal medyada büyük ilgi gördü. Aynı kafeste yaşadığı muhabbet kuşuyla da kavga etmeyen papağan, sivil toplum kuruluşunun daimi üyesi olarak toplantılara katılıyor ve emekli arkadaşlara eşlik ediyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?