İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'dan, memurların beklediği 3600 ek gösterge açıklaması: Bizim taahhüdümüzdür
Son Dakika Logo
30.09.2021 07:51
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'dan, memurların beklediği 3600 ek gösterge açıklaması: Bizim taahhüdümüzdür

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'dan memurların merakla beklediği 3600 ek gösterge ile ilgili dikkat çeken sözler geldi. Soylu, "Bizim taahhüdümüzdür, bundan herhangi bir şekilde sarfınazar etmemiz mümkün değildir." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (4)

  • taner karadeniz taner karadeniz:
    3600 ek gösterge sözü kaç yıldır hep seçim vaadi yapmadan yıllar öncesinden söz vermeyin ona keza süresiz nafakada yıllardır sayın erdoğan ve adalet bakanın dilinde pelesenk oldu 10 3 Yanıtla
  • Ali Alper Ali Alper:
    1800 ler 3600 oldu.3600 ler 7200 olcak mı? 4 6 Yanıtla
  • yörük Beyi yörük Beyi:
    3600 verilince farklı maaş alacakların tamamı ölsün öyle verirsiniz diye düşünüyorum çünkü 2018 seçiminden sonra hemen verilecekti. 8 0 Yanıtla
  • Cihangir Reyhan Cihangir Reyhan:
    Ne çalışmaymış be bitmek bilmedi. Mesleğe başladığım 1995 yılında bir abim vardı " şu 3600 çıksa hemen emekli olacam " derdi bende emekli oluyorum bakalım bir çeyrek asır daha sürecek mi çalışmalar. 4 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement