Vali Hatipoğlu: Ampute olan yaralılarımız var ama yaralıların genel durumları iyi
Tokat Valisi Numan Hatipoğlu, el yapımı patlayıcı nedeniyle hastanede tedavi altında olan 5'i jandarma görevlisi olmak üzere 7 kişiyi ziyaret etti. Vali Hatipoğlu, yaralılar hakkında bilgi vererek, ampute olanların olduğunu ancak genel olarak durumlarının iyi olduğunu belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?