Emniyet Müdürü Savaştan Kaçıp Hayat Kurtaran Genci Tebrik Etti
Son Dakika Logo
31.10.2017 11:06
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Emniyet Müdürü Savaştan Kaçıp Hayat Kurtaran Genci Tebrik Etti

Emniyet müdürü savaştan kaçıp hayat kurtaran genci tebrik etti Adana Emniyet Müdürü Selami Yıldız, Suriye'de iç savaştan kaçarak Adana'ya gelen ve burada Seyhan Nehri'ne atlayan bir genç kızı kurtaran Ali Alu'yu makamında kabul edip tebrik etti Selami Yıldız: "Ali kardeşimiz vicdanını... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement