Emniyet Müdürü Savaştan Kaçıp Hayat Kurtaran Genci Tebrik Etti
Emniyet müdürü savaştan kaçıp hayat kurtaran genci tebrik etti Adana Emniyet Müdürü Selami Yıldız, Suriye'de iç savaştan kaçarak Adana'ya gelen ve burada Seyhan Nehri'ne atlayan bir genç kızı kurtaran Ali Alu'yu makamında kabul edip tebrik etti Selami Yıldız: "Ali kardeşimiz vicdanını... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?