Cumhurbaşkanı Erdoğan 16 Nisan Bittikten Sonra Masaya Oturacağız, Gereği Neyse Yaparız
Dha ANKARA - Cumhurbaşkanı Erdoğan 16 Nisan bittikten sonra masaya oturacağız, gereği neyse yaparız (2)CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN, AĞAÇ DİKTİCumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Orman ve Su İşleri Bakanlığı tarafından, Ankara Arena Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen 'İnsan İçin Orman, Ekonomi İçin... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?