Cumhurbaşkanı Erdoğan 16 Nisan Bittikten Sonra Masaya Oturacağız, Gereği Neyse Yaparız
Son Dakika Logo
21.03.2017 05:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Cumhurbaşkanı Erdoğan 16 Nisan Bittikten Sonra Masaya Oturacağız, Gereği Neyse Yaparız

Dha ANKARA - Cumhurbaşkanı Erdoğan 16 Nisan bittikten sonra masaya oturacağız, gereği neyse yaparız (2)CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN, AĞAÇ DİKTİCumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Orman ve Su İşleri Bakanlığı tarafından, Ankara Arena Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen 'İnsan İçin Orman, Ekonomi İçin... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement