Dha ANKARA - Cumhurbaşkanı Erdoğan 16 Nisan bittikten sonra masaya oturacağız, gereği neyse yaparız (2)
CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN, AĞAÇ DİKTİ
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Orman ve Su İşleri Bakanlığı tarafından, Ankara Arena Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen 'İnsan İçin Orman, Ekonomi İçin Orman' programındaki konuşmasının ardından Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu ile birlikte ağaç dikti.
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Erdoğan 16 Nisan Bittikten Sonra Masaya Oturacağız, Gereği Neyse Yaparız - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.