Cumhurbaşkanı Erdoğan 16 Nisan Bittikten Sonra Masaya Oturacağız, Gereği Neyse Yaparız - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cumhurbaşkanı Erdoğan 16 Nisan Bittikten Sonra Masaya Oturacağız, Gereği Neyse Yaparız

21.03.2017 17:48

Dha ANKARA - Cumhurbaşkanı Erdoğan 16 Nisan bittikten sonra masaya oturacağız, gereği neyse yaparız (2)CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN, AĞAÇ DİKTİCumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Orman ve Su İşleri Bakanlığı tarafından, Ankara Arena Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen 'İnsan İçin Orman, Ekonomi İçin...

Dha ANKARA - Cumhurbaşkanı Erdoğan 16 Nisan bittikten sonra masaya oturacağız, gereği neyse yaparız (2)

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN, AĞAÇ DİKTİ

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Orman ve Su İşleri Bakanlığı tarafından, Ankara Arena Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen 'İnsan İçin Orman, Ekonomi İçin Orman' programındaki konuşmasının ardından Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu ile birlikte ağaç dikti.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Cumhurbaşkanı Erdoğan 16 Nisan Bittikten Sonra Masaya Oturacağız, Gereği Neyse Yaparız - Son Dakika


Advertisement