Hafta sonu yapılan sınavda çekilen görüntüye tepki yağıyor
Son Dakika Logo
22.06.2026 10:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Hafta sonu yapılan sınavda çekilen görüntüye tepki yağıyor

Osmaniye’de YKS’nin ikinci oturumu olan AYT'ye saniyeler kala nefes nefese koşan kız öğrenci, sınav görevlisinin sert ve katı engeline takıldı. Genç kızın kapıya doğru geldiğini gören görevlinin, adeta "öcü görmüş gibi" aceleyle demir kapıyı kapatıp içeri kaçması ve diğer velilerin "Al, al" feryatlarına kulak tıkaması büyük tepki çekti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (30)

  • Selim Kayisi Selim Kayisi:
    çoçuklara tanınmış zaman dolmuş ise tepki alacak bir şey yok. 6 15 Yanıtla
    serhat ali serhat ali:
    neyin zamanı arkadaşım. senin saatinle benim saatimin arasında 10 saniye fark yok mudur? kimin ki doğru? 8 2
    uğur aksakallı uğur aksakallı:
    bu kadar önemli ise totosunu kaldırıp yarım saat önce gelecek.10 saniyeyemi kaldı iş. 2 5
    Selim Kayisi Selim Kayisi:
    Serhat Ali, 10 sn ile bir ameliyatı kaçırmasından ötürü bir doktor nasıl suçlanabilir ise bu durum da aynı durum. Bu çocuklar doktor mühendis polis olacak. 10 sn geç kalmak bir çok soruna neden olur bu görevlerde. 0 0
    Yunus Durak Yunus Durak:
    O çocuk senin akrabanda olabilirdi. Belki zorumlu bir nedenden dolayı geç geldi, geçerli bir mazereti vardı, binlerce yandaşın gayriresmi formalite sınavla yerleşririldiğini herkes biliyor, bu şekilde mi davranılır 0 0
  • Fuat kaymak Fuat kaymak:
    Allah insana merhamet duygusu vermiş. O görevlide maalesef o yokmuş. Yazıklar olsun. Saniyelerle kapı kapanırmı.. 10 2 Yanıtla
  • Ali Üstüntaş Ali Üstüntaş:
    YAHU HER SENE AYNI ŞEYİ YAPIYOR MİLLET ALMAMAKTA HAKLILAR SINAVA NİYE ALSIN KARDEŞİM SATEN SORUMSUZ LUK GEÇ KALMAK BİNDE BİR DEİL HERSENE 1000 BİR MİLYON 6 5 Yanıtla
  • Salcama Salca Salcama Salca:
    Yazık günah. İnsanlık bu değil. 8 3 Yanıtla
    uğur aksakallı uğur aksakallı:
    ne alaksı var insanlıkla.bu kadar önemli ise 1 saat erken gelsin totoyu kaldırıp.bahanesi yok bu işin.biz gece uyumadık aman geç kalmasın diye ve 45 dakika önce gittik.bi zahmet oda ciddiye alsın gitsin 1 4
  • Mevlut Emre Mevlut Emre:
    Sürede sorun varsa kapı duran yargilanir ama zamanı dolmuşsa kapatmakta haklı kardeşim herkes saatinde orda olsun sabahın 6 sinda bekleyenler insan deyilmi gözü okumda olmayanlar böyle kosmakla meşgul olur 5 3 Yanıtla
  • mw9f5jdtdy mw9f5jdtdy:
    anlaşıliyorki bazı ana babalar duyarlı değil.sınava girecek çocuklarına güzel bir kahvaltı.gecikmeleri hesaba katarak, onu gireceği okula götürmek.öğrencinin okula geç gelmesi görevlilerin sorunu değil.duygusal davranılırsa, her geç geleni almak lazım. 1 1 Yanıtla
  • serhat ali serhat ali:
    kendini bilmez, insan sevmez kişilere yetki, görev verirseniz bu olur. insan zulmüne harcarlar yetkilerini. 1 1 Yanıtla
  • Ugur Sonmez Ugur Sonmez:
    kardeşim senin için önemli bir sınav neden zamanından önce orda olmuyorsun son saniye gitmek nedir sürekli sorumlu güvenlik görevlileri mi olmak zorunda 1 1 Yanıtla
  • Veli Tunçel Veli Tunçel:
    Makarnacılar 1 1 Yanıtla
  • Veli Tunçel Veli Tunçel:
    Erken kalk gel ayna karşısında boşa vakit harcama 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement