Son dakika! Bakan Nebati EYT'nin bütçeye oluşturacağı yüke ilişkin konuştu: 255 milyar lira olarak hesapladık
Son Dakika Logo
02.02.2023 08:55
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Son dakika! Bakan Nebati EYT'nin bütçeye oluşturacağı yüke ilişkin konuştu: 255 milyar lira olarak hesapladık

Son Dakika! Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, EYT'nin bütçeye oluşturacağı yüke ilişkin bilgi verdi. Bakan Nebati, "31 Aralık'ta biz EYT'nin bu yılki yükünü kasaya koyduk. EYT'nin bütçeye maliyetini de bu yıl için 255 milyar lira olarak hesapladık, kasada hazır duruyor. Buna KGF kefaletleri dahil değil" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • Abdullah Bayraktar Abdullah Bayraktar:
    FAİZE VERECEK YERDE VATANDAŞA VERİN (MÜLTECİLERE VERİLENİ UNUTMAYALIM).;) 11 34 Yanıtla
  • Fırat Duran Fırat Duran:
    Bari milletin kredi borçlarını kapasaydını, icraları silseydiniz. 20 17 Yanıtla
  • Burak Brk Burak Brk:
    Millete vermesi gereken hakkı yuk olarak goren bir bakan işte cok da itibar etmeyin beyniniz yanar maazallah 10 24 Yanıtla
  • cengiz cengiz:
    NE YÜKÜ NEBATİ BEY KAÇ YILLARDIR EMEKLİ EDİLMEYEREK HAZİNE DE KALAN PARANIN FAİZİNİ VERSENİZ YETER BİR DE BU YÖNDEN BAKIN YILLARDIR EMEKLİ EDİLMEYEN İNSANLARIN HAKKI NE OLACAK İNTİBAK YASASI ÇIKMAZSA HAK YERİNİ BULMAZ SAYIN MİLLETVEKİLLERİ MECLİSE BU KONUYU GETİRİRSE SEVİNİRİM 23 7 Yanıtla
  • TC Rasım Alagurer TC Rasım Alagurer:
    NEBATİ BEY VEKİL MAAŞLARINIDA BİR ZAHMET HESAP EDİN BAKALIM NE YÜK GETİRİYOR VATANDAŞ PRİMİNİ ZATEN ÖDÜYOR PARA ORADAN GELİYOR SENDEMİ BEN EKONOMİSTİM DİYECEKSİN YOKSA 20 4 Yanıtla
  • bilal yılancı bilal yılancı:
    zaten çalışan şahıslar bu parayı sgk ye prim olarak yatırdı ne yükü olacakmış devlete para zaten devletin hazinesinde sayın bakan lütfen yani yük filan yok hazineye yatan parayı yatıran kişilere iade var demi bunu demek istedin yani 17 3 Yanıtla
  • Sinan Ak Sinan Ak:
    Ödenen pirimler gunluk 106×5000 ve sonuc aylik faiz biz bu pirimleri oduyoruz her ay cikan sonucun aylik faizinin yarisi 5500 yapiyor 6 5 Yanıtla
  • HERO HERO:
    Bu adamın ikna kabileyeti çok iyi 0 2 Yanıtla
  • Suat Koca Suat Koca:
    Bunu muhalefet de desteklediğine göre size kimse laf edemez rahat olun. Herkes istedi sizz de verdiniz yıllarca direnmenize rağmen. Sıkıntı yok 1 0 Yanıtla
  • Sedat Çubuk Sedat Çubuk:
    EYT MALİYETİNİ KASIM AYINDA KASAYA KOYDUNUZ MADEM DAHA NE BEKLİYORSUNUZ İNSANLARI EMEKLİ ETMİYORSUNUZ.HANİ 2023 E İŞ KALMAYACAKTI.HER DEFASINDA HAFTAYA BU AYIN SONUNDA PERŞEMBE ÖNÜMÜZDEKİ AYLARDA DİYEREK İNSANLARI KANDIRMAKTAN BAŞKA BİŞEY YAPTIĞINIZ YOK.7 YILDIR HAKKIMI GASP ETTİNİZ BENİMGİBİ NİCE MAĞDURLAR HAKKIMIZI HARAM EDİYORUZ.SİZ 2 DEFA EMEKLİ OLUN 3 AY MİLLETVEKİLİ OLUN ARDINDAN HEMEN EMEKLİ AMA BİZE GELİNCE MEZARDA EMEKLİLİK BUNLARIN HESABI ELBET SORULACAK.... 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement