Milli Eğitim Bakanı Tekin, çocuklarla Anıtkabir'de
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla çocuklarla Anıtkabir'i ziyaret etti. Bakan Tekin, Anıtkabir'de öğrencilerle birlikte Atatürk'ün mozolesine çelenk bıraktı, saygı duruşunda bulundu ve İstiklal Marşı okundu. Daha sonra öğrenci ve öğretmenlerle fotoğraf çektiren Bakan Tekin, Anıtkabir Özel Defteri'ne duygusal bir mesaj yazdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?