Kayseri İl Emniyet Müdürü Aydın: Evlerinize geçin, biz gerekeni yapacağız, bunun sözünü veriyorum
Kayseri'nin Melikgazi ilçesinde yabancı uyruklu bir kişinin bir çocuğu taciz ettiği iddiasının ardından bölgeye gelen İl Emniyet Müdürü Atanur Aydın, olayla ilgili her türlü işlemlerin yapılacağını ve bir hafta sonra mahalleye gelerek yapılanları anlatacağını söyledi. Aydın, ailelere evlerine geçmeleri çağrısında bulundu ve gerekenin yapılacağı sözünü verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?