Kayseri İl Emniyet Müdürü Aydın: Evlerinize geçin, biz gerekeni yapacağız, bunun sözünü veriyorum
Son Dakika Logo
01.07.2024 01:00
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kayseri İl Emniyet Müdürü Aydın: Evlerinize geçin, biz gerekeni yapacağız, bunun sözünü veriyorum

Kayseri'nin Melikgazi ilçesinde yabancı uyruklu bir kişinin bir çocuğu taciz ettiği iddiasının ardından bölgeye gelen İl Emniyet Müdürü Atanur Aydın, olayla ilgili her türlü işlemlerin yapılacağını ve bir hafta sonra mahalleye gelerek yapılanları anlatacağını söyledi. Aydın, ailelere evlerine geçmeleri çağrısında bulundu ve gerekenin yapılacağı sözünü verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement