Keçiören Belediye Başkanı Özarslan, "İlk İcraatımız Belediye Talebasına Türkiye Cumhuriyeti'ni Yazdırmak Olsun"
Son Dakika Logo
04.04.2024 07:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Keçiören Belediye Başkanı Özarslan, "İlk İcraatımız Belediye Talebasına Türkiye Cumhuriyeti'ni Yazdırmak Olsun"

Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, mazbata ve devir-teslim töreninin ardından görevine başladı. Belediye önünde yurttaşa seslenen Özarslan; “22 yıllık saltanatlarına güvenerek yine kazanacaklarını iddia ettiler. Devletin varlık nedeninin millete hizmet olduğunu unuttular. Milletin hele de aziz Türk milletinin iradesi gereğini yapar her zaman söyledik ve iddia ettik. İlk icraatımız ne olsun? Şu gördüğünüz Keçiören Belediyesi'ne Türkiye Cumhuriyeti'ni yazdırmak olsun" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement