Otoyolda alevlere teslim olan tır kullanılamaz hale geldi
Adana'da Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunda seyir halinde olan kağıt yüklü bir tır, Yılankale mevkiinde aniden alev aldı. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını kısa sürede söndürdü ancak araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?