Otoyolda alevlere teslim olan tır kullanılamaz hale geldi
ADANA - Adana'da otoyolda alevlere teslim olan kağıt yüklü tır kullanılamaz hale geldi.
Alınan bilgiye göre, Tarsus-Adana- Gaziantep otoyolunun Yılankale mevkiinde kağıt yüklü tır seyir halindeyken bir anda alev aldı. İhbar üzerine bölgeye gelen itfaiye ekipleri araçta çıkan yangını kısa sürede söndürdü. Araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
Son Dakika › 3.Sayfa › Otoyolda alevlere teslim olan tır kullanılamaz hale geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.