Bakan Yumaklı Yılbaşı öncesi 20 bin 500 denetim yapıldı
TARIM ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, yılbaşı nedeniyle gerçekleştirilen gıda denetimlerinde 7 bin 500'ün üzerinde Bakanlık çalışanının sahaya indiğini belirterek, 20 bin 500 denetim yapıldığını ve 396 adet uygunsuzluğa rastlandığını söyledi. Ayrıca Bakan Yumaklı, Ankara Şeker Fabrikası'nı ziyaret ederek, şeker üretimi ve kullanımında rekor kırıldığını ve şeker ihracatına başlanacağını açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?