1 Ağustos'ta pompaya yansıyacak! Motorine dev bir zam daha geliyor
Son Dakika Logo
29.07.2023 09:21
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

1 Ağustos'ta pompaya yansıyacak! Motorine dev bir zam daha geliyor

Akaryakıt fiyatlarındaki yükseliş sürüyor. Dün 1 lira 45 kuruş zam gelen motorine bir zam daha göründü. 1 Ağustos Salı gününden itibaren geçerli olmak üzere motorinin litresinin 1 lira 7 kuruş artması bekleniyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (74)

  • Muhammet Polat Muhammet Polat:
    Ne alakası var r seçmenle Almanya'da benzin mazot fiyatlarından haberiniz varmı sadece Türkiye'deki zam yapılıyor zannediyosunuz 55 tl olmuş töresi avrupada da durum aynı araştırın sonra yorum yapın 22 226 Yanıtla
    İSMAİL KILINÇ İSMAİL KILINÇ:
    Muhammet Polat senin Avrupa’da yaşayan birinin asgari ücretle alabildiği şeylerden habin var mı ? İstersen sana şöyle yardımcı olum ALMANYADA HANS asgari ücretle 10 depo alır iken TÜRKİYEDEKİ MAMET 2 depo alıyor ŞİMDİ BU ÖRNEKTE ÖNEMLİ OLAN NEYMİŞ! ALDIĞIN MAAŞ İLE ALABİLECEĞİN ÜRÜNLERDİR.HEsap yaparken dışarıya göre böyle yap. 65 10
    Cüneyt Cüneyt:
    Almanya asgari ücret 2 bin Euro Benzin 1.55 Euro Yani Muhammet adam maaşı ile 1 ton 300 litre benzin alıyor. Türkiye'de 324 litre.Aradaki bir ton da senin beynini temizlemek için kullanırız 16 0
    ramazan taştan ramazan taştan:
    Önce sen bi araştır. Zor değil google amcaya Almanyada asgari ücreti bide yakıt fiyatını sor. Senin gibiler hesap yapmasını bilmediği için oradada durum aynı sanıyor. Almanya'da asgari ücretili çalışan 1200 lt yakıt alırken sen 320 lt alıyorsun. Sen bunuda anlamazsınya neyse. 6 0
    Serkan Koçak Serkan Koçak:
    Bak kardeşim şöyle anlatayım sana. 11.500 euro maaşın var, benzinin litresi 37 euro.. Nasıl?? Şimdi sen araştır öyle konuş 2 0
  • Gonul Kuş Gonul Kuş:
    Seçimde 18tl şimdi ne oldu 37 yok yaa gece yine zam gelir hergun zam sampiyonuna koşuyoruz bu millet utanmaz seçimde indirler yine unutulur bu günler 195 8 Yanıtla
  • Doğrucu davut Doğrucu davut :
    benim için zammın önemi yok ben hep 50 tl lik alıyorum zaten 157 24 Yanıtla
  • Murat Güneş Murat Güneş:
    100 lira olur inşallah bu millete müstahak.. 169 11 Yanıtla
  • Gonul Kuş Gonul Kuş:
    Biz askeri ucretle mazot alıp çocuğu bakiciya birakiyoruz bu ülke utanmaz yapin zamları taş yiyelim 151 12 Yanıtla
  • yıldırım tunçel yıldırım tunçel:
    akp liler kayıp yok oldular hani davullar zurnalar togg un tekerleğini öpenler ama togg suyla da çalışıyor hatta deniz suyu bile 119 19 Yanıtla
    serdal şimşek serdal şimşek:
    Şimdilik 19 tane var. 0 0
  • Sefa Erdoğan Sefa Erdoğan:
    Ülkemizin bu hale gelmesinin en büyük sebebi Ümit Özdağ ın yaptığı araştırma soncunda tespit ettiği göçmenlere harcanan 170 milyar dolardır.16 milyon göçmen olmasaydı.bugün ne ekonomik buhran ne de kira sorunu olmazdı. 123 11 Yanıtla
  • ercan aydıroğlu ercan aydıroğlu:
    1 lira zam dev olmaktan çıktı hatta haber değeri bile yok şöyle 10 lira 15 lira zam yapılsın elinizi korkak alıştırmayın.. 124 3 Yanıtla
  • Emrah Aktas Emrah Aktas:
    Bu zamları 22 yıldan beri yöneten bir hükümet değil CHP yapsaydı yikardiniz ortalığı ülke batıyor hükümet istifa diye mültecileri beslesinler bize ek vergiler koysunlar ben hakkımı helal etmiyorum mültecileri savunan kişiler alıp evinize götürüp orada bakabilirsiniz 121 4 Yanıtla
  • İSMAİL KILINÇ İSMAİL KILINÇ:
    Sıkıntı yok herkes halinden memnun Allah cc duam olsun inşallah herşeye bir 100 /100 daha zam gelsin ki akıl başa gelir belki. 111 7 Yanıtla
    Mehmet Yavuz Mehmet Yavuz:
    Fakir olmak senin ve ailenin suçu devlet veya hükümet in değil. Git çalış şükret 0 111
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement