Meteoroloji Genel Müdürlüğü: Üç Ay Boyunca Sıcaklıklar Mevsim Normallerinin Üzerinde Olacak
Son Dakika Logo
14.08.2024 03:24
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Meteoroloji Genel Müdürlüğü: Üç Ay Boyunca Sıcaklıklar Mevsim Normallerinin Üzerinde Olacak

Meteoroloji Genel Müdürlüğü (MGM) Hava Tahmin Uzmanı Cengiz Çelik, yurt genelinde az bulutlu açık bir havanın hakim olduğunu ve önümüzdeki üç ay boyunca da eylül, ekim ve kasım aylarında mevsim normallerinin üzerinde sıcaklıklar beklediklerini açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement