Gazipaşa'da park halindeki otomobil alev aldı
Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde park halindeki otomobil yanarak kullanılmaz hale geldi. Otomobil sürücüsü, yangını 2 yangın tüpüyle söndüremediklerini belirtti. İtfaiye ekipleri yangını kontrol altına aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?