Eşi ve 3 yaşındaki oğlunu silahla vurarak öldüren polis aynı tabancayla intihar etti
Son Dakika Logo
17.06.2024 09:59
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eşi ve 3 yaşındaki oğlunu silahla vurarak öldüren polis aynı tabancayla intihar etti

Mardin'in merkez Artuklu ilçesinde lojmanda kalan bir polis, hemşire eşi ve 3 yaşındaki oğlunu silahla vurarak öldürüp aynı silahla intihar etti. Silah sesi üzerine eve giren meslektaşları evde korkunç manzarayla karşılaştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • Taner Ozkaya Taner Ozkaya:
    bu kadar amir müdür baskısının sonucu böyle oluyor işte.. 81 4 Yanıtla
    İbrahim halil Altın İbrahim halil Altın:
    Kesinlikle katılıyorum hangi polisle konuşsak amir müdür baskısından bıktıklarını söylüyorlar 46 2
    Hüseyin null Hüseyin null:
    o zaman amiri müdürü öldürsün çomku zor sizin bu dediğiniz gibiyse 9 3
  • Emin Erol Emin Erol:
    nedir bu polislerin hali yazik gunah mobing var baski var amir memur catismasi var 71 3 Yanıtla
  • Gülay Güneş Gülay Güneş:
    bu polislere son zamanlarda neler oluyor anlamış değilim :/ 56 3 Yanıtla
  • Murat Yılmaz Murat Yılmaz:
    geçim sıkıntısı desek, değil. Karısıyla tartışıp öldürse, çocuğu neden öldürsün? Bu polislere bir haller oldu 43 6 Yanıtla
    Tarık Kalkan Tarık Kalkan:
    ortada kalıp rezil olmasın diye öldürüyor. kalan, hayatı öksüz yetim geçmesin bu tramvayla yaşamasın diye öldürüyor. neden olacak 30 7
  • Seçmece null Seçmece null:
    Sessiz kaldıkça,gizlenmeye çalışıldıkça dahada çoğalacak...Ah be güzel kardeşim, değer mi ? Allah'ın bize bahşettiği bu hayat herhangi bir sebeple sonlardırmaya değer mi ? İstifa et,ayrıl,izin al gezmeye git,kafanı dağıt ama şu yaptığını yapma! Günahlarımız affola... 38 2 Yanıtla
    Fatih Çiftçi Fatih Çiftçi:
    İzin alip, gezmeye gidelikese 1 1
    Fatih Çiftçi Fatih Çiftçi:
    İzin alıp tatile gidemediği için mobbingten dolayı bunları yapamadığı için olmuş olabilir.... 1 0
  • İlyas Kudin İlyas Kudin:
    allah kimseyi kötü kadin ve erkege denk getirmesin. 23 2 Yanıtla
  • Erol MARASLI Erol MARASLI:
    ALLAH günahlarını affetsin. 10 0 Yanıtla
  • Murat Kor Murat Kor:
    aldatmadır 0 2 Yanıtla
    kamer tekeş kamer tekeş:
    günah alma!!! 2 0
  • Fatih Çiftçi Fatih Çiftçi:
    YİNE HERKES ÜÇ MAYMUNU OYNUYOR.... 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement